Przejdź do treści

OGŁOSZENIA BURMISTRZA KARTUZ o wyłożeniu do publicznego wglądu...

OGŁOSZENIE
BURMISTRZA KARTUZ
o wyłożeniu do publicznego wglądu:

Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino – centrum wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Na podstawie art. 17 pkt 9, 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2021r., poz.741 z późn. zm.) oraz Uchwały nr XXIII/225/2020 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino – centrum

zawiadamiam o  wyłożeniu do publicznego wglądu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino – centrum wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

w dniach od 14.06.2021r. do 23.07.2021r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, pokój nr 207, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu.

Projekt przedmiotowego planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dostępny będzie również do wglądu w ww. terminie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kartuzach.
    
Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami planu miejscowego odbędzie się w dniu  19.07.2021r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach, sala 27, o godz. 10:00.
    
Zgodnie z art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko.

Uwagi należy składać do Burmistrza Kartuz (organ właściwy do rozpatrzenia uwag) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.08.2021r. Uwagi mogą być składane na piśmie, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.

Z up. Burmistrza                    

Wojciech Jaworowski            
Zastępca Burmistrza Kartuz   


OGŁOSZENIE
BURMISTRZA KARTUZ
o wyłożeniu do publicznego wglądu:

Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino, rejon ulicy Długiej wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Na podstawie art. 17 pkt 9, 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2021r., poz.741 z późn. zm.) oraz Uchwały nr XXIII/227/2020 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino, rejon ulicy Długiej

zawiadamiam o  wyłożeniu do publicznego wglądu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino, rejon ulicy Długiej wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

w dniach od 14.06.2021r. do 23.07.2021r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, pokój nr 207., od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu.

Projekt przedmiotowego planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dostępny będzie również do wglądu w ww. terminie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kartuzach.
    
Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami planu miejscowego odbędzie się w dniu  19.07.2021r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach, sala 27, o godz. 9:00.
 
Zgodnie z art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko.

Uwagi należy składać do Burmistrza Kartuz (organ właściwy do rozpatrzenia uwag) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.08.2021r. Uwagi mogą być składane na piśmie, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.

Z up. Burmistrza                    

Wojciech Jaworowski            
Zastępca Burmistrza Kartuz  
 


OGŁOSZENIE
BURMISTRZA KARTUZ
o wyłożeniu do publicznego wglądu:

Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Mezowo, rejon ulicy Piaskowej oraz fragmentu wsi Kiełpino, rejon ulicy Wrzosowej wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Na podstawie art. 17 pkt 9, 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2021r., poz.741 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XXIII/222/2020 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Mezowo, rejon ulicy Piaskowej oraz fragmentu wsi Kiełpino, rejon ulicy Wrzosowej

zawiadamiam o  wyłożeniu do publicznego wglądu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Mezowo, rejon ulicy Piaskowej oraz fragmentu wsi Kiełpino, rejon ulicy Wrzosowej wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

w dniach od 14.06.2021r. do 23.07.2021r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, pokój nr 207., od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu.

Projekt przedmiotowego planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dostępny będzie również do wglądu w ww. terminie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kartuzach.
    
Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami planu miejscowego odbędzie się w dniu  19.07.2021r. w siedzibie Urzedy Miejskiego w Kartuzach, sala 27, .o godz. 11:00.

Zgodnie z art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko.

Uwagi należy składać do Burmistrza Kartuz (organ właściwy do rozpatrzenia uwag) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.08.2021r. Uwagi mogą być składane na piśmie, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.

Z up. Burmistrza                    

Wojciech Jaworowski            
Zastępca Burmistrza Kartuz


OGŁOSZENIE
BURMISTRZA KARTUZ
o wyłożeniu do publicznego wglądu:

Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino, rejon ulicy Nad Radunią wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Na podstawie art. 17 pkt 9, 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2021r., poz.741 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XXIII/224/2020 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino, rejon ulicy Nad Radunią

zawiadamiam o  wyłożeniu do publicznego wglądu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino, rejon ulicy Nad Radunią Radunią wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

w dniach od 14.06.2021r. do 23.07.021r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, pokój nr 207, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu.

Projekt przedmiotowego planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dostępny będzie również do wglądu w ww. terminie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kartuzach.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami planu miejscowego odbędzie się w dniu  19.07.2021r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach, sala 27, o godz. 13:00.

Zgodnie z art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko.

Uwagi należy składać do Burmistrza Kartuz (organ właściwy do rozpatrzenia uwag) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.08.2021r. Uwagi mogą być składane na piśmie, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.

Z up. Burmistrza                    

Wojciech Jaworowski            
Zastępca Burmistrza Kartuz    


OGŁOSZENIE
BURMISTRZA KARTUZ
o wyłożeniu do publicznego wglądu:

Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino pomiędzy linią kolejową a rzeką Radunią wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Na podstawie art. 17 pkt 9, 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2021r., poz.741 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XXIII/223/2020 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia 26 lutego 2020 r.w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino pomiędzy linią kolejową a rzeką Radunią

zawiadamiam o  wyłożeniu do publicznego wglądu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kiełpino pomiędzy linią kolejową a rzeką Radunią wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

w dniach od 14.06.2021r. do 23.07.021r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, pokój nr 207, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu.

Projekt przedmiotowego planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dostępny będzie również do wglądu w ww. terminie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kartuzach.
    
Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami planu miejscowego odbędzie się w dniu  19.07.2021r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach, sala 27, o godz. 12:00.
    
Zgodnie z art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko.
Uwagi należy składać do Burmistrza Kartuz (organ właściwy do rozpatrzenia uwag) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.08.2021r. Uwagi mogą być składane na piśmie, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.

Z up. Burmistrza                    

Wojciech Jaworowski            
Zastępca Burmistrza Kartuz
            



Obowiązek informacyjny dla stron postępowania

Na podstawie art. 13 i 14 Rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.) informujemy, że: 1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Urząd Miejski w Kartuzach z siedzibą przy ul. Generała Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy tel.: 58 694 52 00 adres e-mail: gmina@poczta.kartuzy.pl, reprezentowana przez Burmistrza Kartuz. 2. Administrator Danych Osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, do którego może Pan/Pani wystąpić z wnioskami i pytaniami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Inspektor Ochrony Danych jest dostępny pod adresem email: gmina@poczta.kartuzy.pl oraz nr tel.:  58 694 52 00. 3. Administrator informuje, że przekazane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 4. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. 5. Pana/i dane osobowe są przetwarzane jedynie w celu sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, zgodnie z art. 31 ustawy z dn. 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 6. Podanie przez Pana/ią danych osobowych jest obowiązkowe, w zakresie w jakim przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. W pozostałych przypadkach podanie przez Pana/ią danych osobowych ma charakter dobrowolny. 7. Dane osobowe mogą być udostępniane w niezbędnym zakresie organom administracji publicznej współpracującym z Administratorem, jedynie w przypadku wykazania interesu prawnego do otrzymania danych. 8. Pana/i dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z ustawy z dn. 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r., poz. 164). 9. W związku z przetwarzaniem Pana/i danych osobowych przysługuje Pani/u prawo do wglądu, uzupełnienia i sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania  oraz prawo do przenoszenia danych. 10. W przypadku naruszenia ochrony Pani/a danych osobowych, przysługuje Panu/i prawo oraz wniesienia skargi do organu.


Załączniki - pełna treść oraz wersja dla osób niewidomych do pobrania na dole.