OGŁOSZENIE w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
BURMISTRZ KARTUZ Kartuzy dnia 05.09.2024 r.
U.6721.12,13,14.1.2024.AS
OGŁOSZENIE
w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1130).
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miejską w Kartuzach następujących uchwał:
- Uchwały Nr III/29/2024 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Brodnica Górna, rejon ulicy ks. B. Szuty, Kamiennej oraz Na Stoku.
- Uchwały Nr III/30/2024 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 133/17 położonej w Kartuzach obręb 7 oraz dla działki nr 181/31 położonej w Kartuzach obręb 103.
- Uchwały Nr III/31/2024 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Prokowo, rejon ulicy Kartuskiej i Kościelnej.
Osoby zainteresowane mogą składać wnioski do ww. planów miejscowych w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, w godzinach urzędowania oraz korespondencyjnie na ww. adres lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, tj. poczty elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: gmina@poczta.kartuzy.pl lub adres skrzynki ePUAP: /UMKARTUZY/SkrytkaESP. Wnioski należy składać na formularzu, dostępnym na stronie podmiotowej BiP Urzędu Miejskiego w Kartuzach,
w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Wniosek musi zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby wnioskującego oraz adres poczty elektronicznej jeśli posiada a także wskazanie czy wnioskujący jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wnioskujący może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres korespondencyjny lub numer telefonu.
Jednocześnie, na podstawie art. 39 pkt 1 oraz art. 40 w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy
z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania
na środowisko celu przeprowadzenia strategicznych ocen oddziaływania na środowisko miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Zgodnie z art. 40 ww. ustawy wnioski mogą być wnoszone:
- w formie pisemnej na adres Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy,
- ustnie do protokołu w Urzędzie Miejskim w Kartuzach, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres e-mail: gmina@poczta.kartuzy.pl lub adres skrzynki ePUAP: /UMKARTUZY/SkrytkaESP.
Wnioski do ww. projektów planów miejscowych i ich strategicznej oceny oddziaływania na środowisko można składać w terminie do 21 dni od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Informuję, że organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Kartuz.
Burmistrz Kartuz
Mieczysław Grzegorz Gołuński
Obowiązek informacyjny dla stron postępowania:
Na podstawie art. 13 i 14 Rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.) informujemy, że: 1.Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gmina Kartuzy z siedzibą przy ul. Gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, tel.: 58 6945 200 adres e-mail: gmina@poczta.kartuzy.pl, reprezentowana przez Burmistrza Kartuz, 2. Administrator Danych Osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora. 3. Administrator informuje, że przekazane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 4. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. 5. Pana/i dane osobowe są przetwarzane jedynie w celu sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, zgodnie z art. 31 ustawy z dn. 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 6. Podanie przez Pana/ią danych osobowych jest obowiązkowe, w zakresie w jakim przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. W pozostałych przypadkach podanie przez Pana/ią danych osobowych ma charakter dobrowolny. 7. Dane osobowe mogą być udostępniane w niezbędnym zakresie organom administracji publicznej współpracującym z Administratorem, jedynie w przypadku wykazania interesu prawnego do otrzymania danych.8. Pana/i dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z ustawy z dn. 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2018 r, poz. 217 tj. z późn. zm.) 9. W związku z przetwarzaniem Pana/i danych osobowych przysługuje Pani/u prawo do wglądu, uzupełnienia i sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. 10.W przypadku naruszenia ochrony Pani/a danych osobowych, przysługuje Panu prawo oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.