Komunikat ws. osób kontaktujących się z mieszkańcami
Szanowni Państwo!
Uprzejmie zawiadamiamy:
Informacje na temat zmiany stawki za gospodarowanie odpadami oraz decyzje ws. wymiaru podatku w roku 2022 są roznoszone wśród mieszkańców gminy Kartuzy za pośrednictwem pracowników Urzędu Miejskiego oraz sołtysów.
Nie kontaktujemy z mieszkańcami żadnych ankieterów oraz nie angażujemy w terenie żadnych osób działających z upoważnienia Burmistrza Kartuz w celu pomocy w uzyskaniu dotacji na wymianę źródeł ciepła, montaż ogniw fotowoltaicznych czy pomoc w wypełnianiu deklaracji dotyczących wykorzystywanego źródła ogrzewania na potrzeby bazy emisyjności.
Apelujemy o ostrożność i rozwagę.
Osoby roznoszące wśród mieszkańców pisma - decyzje dotyczące wymiaru podatku oraz informacje dotyczące zmian w opłatach za odpady - zostały wyposażone w stosowne identyfikatory urzędnicze ze zdjęciem.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o sprawdzenie, czy osoba podająca się za upoważnioną przez Burmistrza do wykonywania ww. czynności faktycznie legitymuje się stosownym dokumentem.
Ponadto informujemy, że żadna z upoważnionych osób nie inkasuje jakichkolwiek kwot pieniędzy – urzędnicy doręczają mieszkańcom jedynie pisma za potwierdzeniem odbioru.