Uwaga rolnicy! Dotacje na unieszkodliwienie odpadów pochodzących z rolnictwa.
UWAGA: ROLNICY UBIEGAJĄCY SIĘ O DOTACJĘ
NA UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z ROLNICTWA!!!
W związku z realizacją zadania polegającego na odbiorze i unieszkodliwieniu odpadów pochodzenia rolniczego informuje się, że rolnicy, którzy zostali zakwalifikowani do dotacji muszą dowieźć, na własny koszt, posegregowane odpady do PSZOK w Kartuzach, przy ul. Sędzickiego 40.
Posegregowane odpady przyjmowane będą w PSZOK w dniach od 21-23 czerwca 2022 r. (wtorek-czwartek), w godzinach pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Odpady dostarczone po wskazanym terminie nie zostaną odebrane w ramach dotacji.
Wszystkie dostarczone odpady należy posegregować na 5 frakcji (folia, siatka, sznurek, opakowania po nawozach, BIG BAG) i umieścić
w wyznaczonych kontenerach (miejsce wskazuje obsługa PSZOK).
UWAGA: Dostarczenie większej niż zadeklarowana, ilości odpadów pochodzenia rolniczego, skutkować będzie koniecznością uiszczenia opłaty za powstałą nadwyżkę, zgodnie z podanym niżej cennikiem wykonawcy usługi. Powstałą różnicę trzeba będzie uiścić na miejscu, po zważeniu odpadów, wyłącznie w formie bezgotówkowej (za pośrednictwem karty bankomatowej, debetowej, telefon, blik itp.).
Na zlecenie Gminy Kartuzy usługę wykonywać będzie firma VERDE s.c. z siedzibą w Żukowie.
Ceny (zł/Mg) za odbiór odpadów pochodzenia rolniczego kształtują się następująco:
- Folia rolnicza - 600 zł
- Opakowania po nawozach - 600 zł
- Opakowania typu BIG-BAG - 600 zł
- Siatka do balotów - 1500 zł
- Sznurek do balotów - 1500 zł
Realizatorem projektu jest Urząd Miejski w Kartuzach. Projekt jest finansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.